czwartek, 17 maja 2012

Żel pod prysznic i masło do ciała - Czekoladowe - Recenzja

Żel pod prysznic i masło do ciała - Czekoladowe




Kupiłam ten zestaw z zamiarem dać go w prezencie mojej przyjaciółce, ale zakochałam sie w tym zapachu i kupiłam sobie to samo. Codziennie rano myję się tym żelem, po czym smaruję się masłem do ciała z tej samej serii. Zapach jest bardzo intensywny, masło gęste i utrzymuje się bardzo długo. Od kiedy go stosuje moja skóra stała się gładka i bardzo nawilżona. Polecam osobą, których skórze zima dała w "kość" oraz osobą lubiącym czuć się wyjątkowo słodko :)


8 komentarzy:

  1. ale to musi cudnie pachnac:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja jestem taką osobą która lubi czuć się słodko ;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić ten zestaw? Zainteresował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyobrazam sobie jak cudnie to pachnie - gdzie mozna zakupic te kosmetyki?
    Swietny blog :) jesli moj tez Ci sie spodoba to proponuje - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. juz obserwuje :)))- dzieki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń